Σάββατο 28 Απριλίου 2018

The Versalite Blogger Award ...

Γεια σας ...
Οι τελευταίες μέρες του Απρίλη συνεχίζονται με βόλτες στην θάλασσα.


Η Κική από το ιστολόγιο Εκφράσου - Κική Κωνσταντίνου
μου χάρισε ένα βραβείο και την ευχαριστώ πολύ.






Οι κανόνες είναι οι ακόλουθοι:

  • Η Ευγένεια προηγείται και ορθά. Ένα ζεστό Ευχαριστώ στους φίλους που μας τίμησαν με το Βραβείο.
  • Βάζουμε ένα σύνδεσμο που οδηγεί στο blog τους (τα όμορφα μονοπάτια της γνωριμίας)
  • Επιλέγουμε έως15 blogs που είτε πρόσφατα ανακαλύψαμε ή ακολουθούμε σταθερά (Ο Σκοπός της διεύρυνσης των γνωριμιών). Βάζουμε φυσικά τον αντίστοιχο σύνδεσμο δίπλα για να γίνουν γνωστά.
  • Παρουσιάζουμε επτά πράγματα ή δέσμη πραγμάτων για μας (να συστηθούμε περαιτέρω βρε αδελφέ)
  • Ειδοποιούμε αντίστοιχα τους φίλους bloggers που τιμήσαμε με βραβείο.
  • Επίσης βάλτε και την εικόνα του Βραβείου στο blog σας.


ΕΠΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ για ΜΕΝΑ

  1. Αγαπάω πολύ την κόρη μου Μαρκέλλα και τον γιο μου Άγγελο.
  2. Μου αρέσει πολύ να βρίσκομαι στην θάλασσα, να διαβάζω, να κεντάω, να πλέκω και να βγάζω πολλές φωτος.
  3. Έχω τρία ιστολόγια στα οποία γράφω πολύ συχνά και είναι τ' ακόλουθα: Μαρία Έλενα Δημιουργίες (http://maria-elena-jewellery.blogspot.com/) Γλυκιά ζωή (http://glykia-zoi.blogspot.com/) Η ζωή είναι γλυκιά! Ζήστε την … (https://glykiazoi.wordpress.com/)
  4. Αγαπάω τα χρώματα και περισσότερο το ροζ.
  5. Μου αρέσει να πηγαίνω θέατρο και σινεμά συχνά με παρέα τα παιδιά μου.
  6. Το μότο είναι Η ζωή είναι γλυκιά! Ζήστε την ...
  7. Μου αρέσει ν' ακούω ελληνική μουσική και λατρεύω τον Άυγουστο του Νίκου Παπάζογλου μια που έχω γεννηθεί Άυγουστο.

Όποιος δε το έχει πάρει το βραβείο του το προσφέρω.

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

8 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω τι συμβαίνει αλλά έχω μπει τρεις φορές και δεν μπορώ να διαβάσω το κείμενό σου για το παιχνίδι γιατί η κύρια ανάρτηση έχει πέσει π άνω στη δεξιά στήλη. Έτσι μου τη δείχνει και τις τρεις φορές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να χαρείς το βραβείο σου Μαρια Έλενα!!
    Μου άρεσε όσα έμαθα για εσένα!
    Καλη Κυριακή!!Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τώρα το βλέπω μια χαρά. Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου Μαρία Έλενα και να είσαι καλά να δημιουργείς και να απολαμβάνεις ό,τι σ'αρέσει και αγαπάς
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου, συγχαρητήρια για το βραβείο, το αξίζεις.
    Λατρεμένος Νίκος Παπάζογλου και ο Αύγουστος είναι από τα καλύτερα τραγούδια του.
    Θέλω να σε ευχαριστήσω που έδωσες βαθμό στη φωτογραφία μου, στο 3ο δρώμενο Φωτογραφίζειν. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή