Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

Μυστική ανταλλαγή στολιδιού 17 ...

 Γεια σας ...
Καλό μήνα σε όλους από την θάλασσα που λατρεύω.


Λόγω Χριστουγέννων σκέφτηκα να κάνουμε μια ανταλλαγή.
Την ονόμασα Μυστική Ανταλλαγή στολιδιού για το δέντρο.
To μπανεράκι της ανταλλαγής ακολουθεί:




Οι όροι της Μυστικής ανταλλαγής στολιδιού για το δέντρο έχουν ως εξής:

Μπορείς να πάρεις μέρος με τη προϋπόθεση να έχεις κάποιο ιστολόγιο.
Μπορείς να πάρεις μέρος αν είσαι φίλος μου ή με ακολουθείς.
Για να πάρεις μέρος πρέπει να κάνεις like στην σελίδα μου εδώ 
αν έχεις Facebook.
Μπορείς να πάρεις μέρος φτιάχνοντας ένα στολίδι για το δέντρο.
Μπορείς να πάρεις μέρος όσες φορές θέλεις φτάνει να μου αφήσεις ένα σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση.
Για να πάρεις μέρος θα ήθελα να βάλεις την εικόνα που έφτιαξα για banner  στο ιστολογιό σου.
Τα ζευγάρια των δώρων που θα ανταλλαχθούν θα βγουν μέσω κλήρωσης.
 Σε περίπτωση περιττού αριθμού δώρων, θα προσθέσω εγώ ένα ακόμα.
Η μυστική ανταλλαγή θα διαρκέσει από σήμερα 1/11/2017 μέχρι τις 14/12/17
Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί την 15/12/2017.
Όσοι θελήσουν να πάρουν μέρος θα ήθελα μέχρι τις 10/12/17 να μου στείλουν τα στοιχεία τους.
Όταν πραγματοποιηθεί η κλήρωση θα στείλω τα στοιχεία στο μυστικό σας ταίρι και θα περιμένουν να δούμε το στολίδι που θα λάβει ο καθένας.
Πριν το στείλετε θα ήθελα μέχρι τις 1/12/17 να μου στείλετε μια φωτογραφία με το στολίδι σας.
  Όσοι συμμετέχουν θα πάρουν από μένα ένα δωράκι έκπληξη για να θυμάστε αυτή την ανταλλαγή.

Ελπίζω να σας αρέσει η ιδέα.

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.
Φιλάκια ...

15 σχόλια:

  1. Καλές γιορτές να έχουμε και φυσικά θα ήθελα να πάρω μέρος στην ανταλλαγή στολιδιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ γλυκιά μου.
      Στείλε μου την διεύθυνση σου στο marelene13@gmail.com.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Μαρία Έλενα σου έχω στείλει μαιλ

      Διαγραφή
  2. Καλή επιτυχία στη μυστική ανταλλαγή στολιδιών, Μαρία Έλενά μου. Δεν έχω Facebook και δεν μπορώ να πάρω μέρος. Πολλά φιλιά, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ γλυκιά μου.
      Μπορείς να πάρεις μέρος.
      Στείλε μου την διεύθυνση σου στο marelene13@gmail.com.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη ιδέα Μαρία Έλενα!!Θέλω πολύ να συμμετάσχω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ γλυκιά μου.
      Στείλε μου την διεύθυνση σου στο marelene13@gmail.com.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  4. πολυ ομορφα φιλεναδαααααααααααα!!!!παω να το βαλω στο σπιτακι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ γλυκιά μου.
      Στείλε μου την διεύθυνση σου στο marelene13@gmail.com.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρένα.
      Στείλε μου την διεύθυνση σου στο marelene13@gmail.com.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  6. Δηλώνω συμμετοχή και περιμένω ανυπόμονα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ γλυκιά μου.
      Στείλε μου την διεύθυνση σου στο marelene13@gmail.com.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Φυσικά και προλαβαίνεις.
      Στείλε μου την διεύθυνση σου στο marelene13@gmail.com.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή