Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Κεραστείτε γιατί γιορτάζουμε ...

Καλημέρα σας ...
Και φέτος ήρθε η γιορτούλα της κόρης μου
της γλυκιάς μου Μαρκέλλας
και είμαι πολύ χαρούμενη γι' αυτό.
Από την θάλασσα που βρίσκομαι καθημερινά
θέλω να της ευχηθώ Χρόνια της πολλά
και να έχει την υγεία της.


Της αφιερώνω το αγαπημένο της τραγούδι 
με την ευχή ότι θέλει στην ζωή της 
να το πραγματοποιήσει.


Για την γιορτή της θέλω να σας κεράσω
για να μου ευχηθείτε.














Όποιος θέλει να πάρει μέρος στις "Νοσταλγικές Αναμνήσεις"
ας πατήσει εδώ.
Όποιος θέλει να πάρει μέρος στην "Ροζ Ανταλλαγή"
ας πατήσει εδώ


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

33 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά κι από δω!!! Εεεε λέω να κεραστώ και από αυτά τα γλυκάκια. Βάλε ένα από το καθένα παρακαλώ και βλέπουμε!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χρονια πολλα! να τη χερεστε!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά!!!!! Φίλη μου! Να τη χαίρεσαι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να τη χαίρεσαι τη Μαρκέλλα σου!! Πολύχρονη και τυχερή!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά, να είναι γερή και χαρούμενη πάντα. 'Οσο για το κέρασμα... μάλλον θα δοκιμάσουμε απ΄όλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να την χαίρεσαι την Μαρκέλλα σου ,να είναι γερή και ευτυχισμένη!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά καί πολύχρονη η Μαρκέλλα σας!
    Νά τήν χαίρεστε!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να την χαίρεσαι και να την καμαρώνεις πάντα Μαρία-Ελενα την κορούλα σου!! Χρόνια της πολλά!!
    Φιλάκια και καλή βδομάδα να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να χαίρεσαι την κορούλα σου, να είναι γερή και χαρούμενη!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύχρονη γερή κι ευτυχισμένη η μικρή σου Μαρκέλλα κοριτσάκι μου!να τη χαίρεσαι και η ζωή της να είναι πάντα γλυκιά όπως τα γλυκά στην σούπερ ανάρτηση!τα φιλιά μου και τις ευχές μου και στις δυό σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να είναι πολύχρονη, ευτυχισμένη και με υγεία να την χαίρεστε όλοι στην οικογένεια!
    Τα γλυκάκια μου άνοιξαν την όρεξη.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστέ μου αν φάω όοοοολα αυτά τα γλυκάκια!Να την χαίρεσαι την κούκλα με το ωραίο όνομα!!!!Της ετοίμασα ένα δωράκι, στείλε στο μαιλ μου ξανά διεύθυνση να της το στείλω .πολά πολά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δέσποινα για τις ευχές σου και για το δώρο που έφτιαξες για την Μαρκέλλα μου.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  13. Να την χαίρεσαι την κόρη σου Μαρία Ελενα μου να είναι πολύχρονη και τυχερή στην ζωή της και εσύ να καμαρώνεις για την ευτυχία της...κεραστήκμε από όλα.. αν τωρα παρουμε κανενα κιλό παραπανω θα ειναι [παο τα πο΄΄υ ομορφα κεράσματά σου .. πως να αντισταθεί κανείς!!!! και του χρόνου.. να είστε καλα να την καμαρώνετε... φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ρούλα για τις όμορφες ευχές σου.
      Πάρε όσα γλυκά θες.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  14. Καθυστερημένες ευχές!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. επεσα σε τέλεια ανάρτηση!! μου αρέσουν οι εορτές... και τα γλυκά!!! χρονια πολλά, χρόνια καλά.. χρόνια μενεξεδένια!!!... να σου ζήσει!!!!
    (ευχαριστώ για το κέρασμα.. <3 )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια της Πολλά γεμάτα υγεία χαρά και ευτυχία! Να την καμαρώσεις όπως επιθυμείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σ' ευχαριστώ πολύ Κατερίνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή