Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Έκπληξη ανάμεσα σε ένα Diary Bliss, ένα μωβ διαγωνισμό και άλλα ...

Μια ευχάριστη έκπληξη είδα σήμερα μόλις ξύπνησα.
Η αδερφούλα μου που της αρέσει να φτιάχνει όμορφα πράγματα μου έφτιαξε μια πολύ όμορφη καρτούλα.
Όταν το είδα μου θύμησε τη φωτο της Ποδηλάτισσας και όταν την ρώτησε μου είπε πως την βρήκε στις εικόνες ψάχνοντας στο Google.


Συνεχίζοντας ...
Επειδή έχω ένα προβληματάκι με μια κοπέλα που κάνει συχνά σχόλια στο ιστολογιό μου και με βρίζει δε βγάζω την έγκριση σχολίων.
Δε ξέρω τι της έχω κάνει αλλά συνεχίζει να με στολίζει.
Λόγω αυτής της κοπέλας δεν ήθελα να πάρω μέρος στο 2ο μωβ διαγωνισμό του Κατερινάκι.
Άλλαξα όμως γνώμη και τελικά θα πάρω μέρος με αυτό το κόσμημα παρακάτω:





Συνεχίζοντας ...

Αυτή η εβδομάδα ευτυχώς ήταν πολύ καλύτερη από την προηγούμενη.
Είχαμε πολύ  βόλτες.
Χρειαζόμασταν ένα διάλειμμα από τις τόσες μέρες που ήμασταν σπίτι άρρωστοι.
Έτσι βγήκαμε έξω και πήγαμε σε διάφορες εκδηλώσεις για παιδιά, σε παιδότοπους, στην θάλασσα να περπατήσουμε.
Ήταν μοναδικά.
Είχε και ωραίο καιρό και δε χάσαμε ευκαιρία.
Μου άρεσε τόσο να βλέπω τα παιδάκια μου να παίζουν.
Ήταν τόσο γλυκά.
Η γυναικάρα μου πρόσεχε τον αντρακλά μου και κανένας δε μπορούσε να τον πειράξει.
Περάσαμε φανταστικά και γεμίσαμε τις μπαταρίες γι' αυτά που θα συμβούν στο μέλλον.


Η ιδέα του Diary of Bliss είναι της  Κατερίνας που μπορείτε και περισσότερα  μπορείτε να μάθετε εδώ:




  
Συνεχίζοντας ...

Αυτή την εβδομάδα και τελευτασία εβδομάδα το φωτογραφικό παιχνίδι Hi-5 φωτο που πρότεινε να παίξουμε η Γεωργία από το ιστολόγιο 4 seasons μας λέει να διαλέξουμε τα 5 δικές μας φωτο αγαπώ
 Φωτος δικές μου και των παιδιών μου δε βάζω πουθενά στο διαδίκτυο.
Έτσι θα διαλέξω κάποιες φωτος από νεράιδες που αγαπώ.

 Σας τις παρουσιάζω ...


 




Ιστολόγια που συμμετέχουν:

Είμαι παιδί,   
Μεγαλώνω-Μεγαλώνεις-Μεγαλώνει,   
Ημερολόγιο ενός μωρού
Positive thinking- Female code ,
Parentsland,
For my friends,
Blogolicious editoriolista, 
My lovable baby, 
Lost dreamland,  
My trips on blog,
Συλλέγω στιγμές,
My stickland,
Γυναικείες υποθέσεις
Lena in wonderland,
2 boys and hope, 
Beloved ideas,
Owl mommy
Μια αναπνοή
Μαρία Έλενα δημιουργίες
Mommy in happiness 
Share your likes
Craftaholic 
Message in a bottle

 

Αυτά και για σήμερα.
Να περνάτε φανταστικά και ... ευχαριστώ πολύ για τα σχολιά σας.
Μου δίνουν τόση χαρά ...

18 σχόλια:

  1. Πολυ΄κομψό και διακριτικό το κόσμημα σου. Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή στον μωβ διαγωνισμό. Νομίζω πως είσαι η τελευταία.Καλή επιτυχία εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η καρτούλα είναι υπέροχη!!! αλλά και το κολιέ φανταστικό!!!! καλή επιτυχία!!! απορώ με την κακία ορισμένων ανθρώπων πάντως και με όσους δεν ξέρουν με τι να ασχοληθούν και "ψάχνονται".. ελπίζω να σταματήσει αυτό.. πολύ ωραίες οι νεραϊδούλες!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα Μαρια Ελενα!!!πολυ ωραιο το κοσμημα σου και η καρτα της αδερφης σου,τι κουλο αυτο με αυτη που σε βριζει;δεν μπορεις καπως να την αποκλεισεις;φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Αλεξάνδρα
      Την έχω αποκλεισει αλλά κάνει καινούρια προφιλ
      Φιλάκια...

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Μαρία Ελένη!!Μήν δίνης σημασία!!Αστην νά γράφη!!Πολύ όμορφη η καρτούλα σου!!Καί τό κολιέ σου υπέροχο!!Καλή επιτυχία σού εύχομαι!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη η έκπληξη της αδελφούλας σου Μαράκι μου! Αλλά και η μωβ συμμετοχή σου πανέμορφη!
    Από τα δικά μας κανένα νέο ακόμα ε; πφφφ δεν μπορεί μας έχουν μουτζώσει, δεν το εξηγώ αλλιώς...
    Σε φιλώ κοριτσάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα
      Δε ξέρω τι έχει γίνει με μας.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  6. Είναι όντως η φωτό της Ποδηλάτισσας! Πολύ όμορφη την έφτιαξε η αδελφή σου.

    Καλή επιτυχία να έχεις στο διαγωνισμό της Κατερίνας και... μη σκας για τα σχόλια... άσε να λένε... εσύ συνέχισε απερίσπαστη!

    Να περάσεις όμορφα το Σ/Κ, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αδερφή μου φτιάχνει όμορφα πράγματα.
      Σ΄ευχαριστώ πολύ
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  7. Μαρία-Ελενα μη δινεις σημασία στους κακοπροαίρετους..........Εσυ συνέχισε να κάνεις αυτο που κάνεις και όλοι εμεις θα σε στηρίζουμε. Οσο για την έγκριση, είναι λίγο σπαστική αλλά αφού πρόκειται για τέτοιο λόγο, εννοείται να τη κρατήσεις!!!!

    Η κάρτα μου άρεσε πάρα πολύ καθώς και το κολιέ. Καλά έκανες και πήρες μέρος τελικά, δεν χρειάζεται να αλλάζεις τα σχέδια σου για κανέναν. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η καρτούλα πανέμορφη. Και να μην την βγάλεις την έγκριση από τα σχόλια, τέτοιοι άνθρωποι δεν αξίζουν να μολύνουν τον χώρο μας. ;) Αν και σου έχω αφήσει μήνυμα και δεν μου το έχει εμφανίσει αργότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλως σε βρηκα!!!!!

    Ειναι πολυ ομορφη η καρτουλα!!!! Ειναι ραμμενη ετσι δειχνει??????

    Πολυ ομορφο και το κρεμαστο!!!!
    Μην το βαζει κατω καλη μου........εσυ να εισαι καλα!!!!!

    φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κεντημένη πάνω σε χαρτί.
      Σ΄ευχαριστώ πολύ.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή